خــــــــــدایا...؟!、 میشود امشـــــــب...؟!、 همین امشــــــــب...! کمـــــــــــی、、、 "بــــــــــــــــــــاران" ببارد...؟!、、、、 میخواهم ...خیســـــــه باران شوم...、、、、、、、 دانه دانه قطــــــــره های پاکش را در آغـــــــــوش بگیرم...、、、、、 برایش "شعــــــــــر" بگویم...、、、 و کمی...、、、 "اشـــــــــــــک" بریزم...؟! خدایـــــــــــــــــــا...؟! من قول میدهم سرما هم نخورم...!、、、、、 تو فقط به باุุرانุุ بگو...、、 لطفـــــــــــــا کمی ุุبباุุردุุุุ...؟ 、、、、、、、 این جـــــــــــــــــا... یک نفــــــــــــر هست که... دلـــــــــــش ب تنهایی ...
ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: باران چت,باران کوثری,باران,باران خواننده,باران فیلم,باران مووی,باران موزیک,باران تویی,باران عشق,بارانويا, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 14:33